media społecznościowe

Promowanie biznesu w mediach społecznościowych

Współczesny świat istnieje głównie w internecie

Jest taki powiedzenie, że „nie ma w gogle, nie ma wogle”. Chodzi w nim oczywiście o to, że jeśli nie można czegoś wyszukać poprzez Google, to znaczy że to nie istnieje. Podobnie można powiedzieć o Facebooku. Jeśli naszej działalności nie da się znaleźć w mediach społecznościowych, to równie dobrze mogłoby jej nie być. To właśnie Facebook i podobne portale są podstawą naszej reklamy. Zwłaszcza że dzięki ofertom sponsorowanym mogą dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców. Szczególnie jeżeli skupiamy się na odpowiednich słowach kluczowych i nawiązywaniu do najpopularniejszych trendów. Wtedy jest większe prawdopodobieństwo, że pojawi się to na tablicy osób, które podobne hasła wyszukują.

Dobre zdjęcia

Jeśli promujemy naszą firmę w sieci, to nie bójmy się korzystać z Instagrama. Jest to dzisiaj najpopularniejsze miejsce w sieci, w którym można dzielić się swoimi zdjęciami. Dotyczy to nie tylko modelek, ale praktycznie każdej branży. Nie chodzi tylko o samo fotografowanie naszych produktów ale też o to, aby zrobić dobre wrażenie. Zwłaszcza jeśli będziemy publikować zabawne treści, możemy liczyć, że duża część osób zacznie myśleć o nas pozytywnie. Oczywiście jeśli sami nie jesteśmy w tym dobrzy, to możemy skorzystać z usług specjalistów, zajmujących się właśnie mediami społecznościowymi. Mają oni duże doświadczenie w tym temacie i bez problemu znajdziemy z nimi wspólny język. Jeśli prowadzimy większe przedsiębiorstwo to zawsze możemy też pomyśleć o otwarcie własnego działu ds. social media. Będziemy mieli wtedy pewność, że nasi eksperci są całkowicie do naszej dyspozycji i zawsze możemy na nich liczyć.

Real time marketing

Czym jest real time marketing? To po prostu promowanie się w odniesieniu najpopularniejszych wydarzeń i chwytliwych haseł. Przykładem takiego źródła pomysłów dla RTM jest coroczny plebiscyt na młodzieżowe słowo roku. Firmy bardzo chętnie wykorzystują takie słowa jak alternatywka czy jesieniara, aby nawiązać nimi do swoich produktów. Dowiedz się więcej na temat real time marektingu i zacznij stosować go w swojej firmie.