Życie w powodu pandemii koronawirusa przeniosło się do internetu. Wcześniej także było to miejsce, gdzie wiele osób nie tylko spędzało swój wolny czas, ale także szukało różnego rodzaju informacji.

Jest to idealne miejsce, żeby zareklamować firmę! Jak się za to zabrać i jakie formy reklamy warto wykorzystać?  Podpowiemy w tym wpisie.

  1. Strona internetowa

Jest to pewnego rodzaju podstawa, którą Twoja firma powinna posiadać w sieci. Możesz tam szeroko prezentować ofertę przedsiębiorstwa, dodawać zdjęcia, opisywać nowości. Nie może zabraknąć także historii firmy, czym się zajmuje, od jak dawna. Dzięki stronie internetowej, Twój kontakt z odbiorcą będzie lepszy. Klient zanim jeszcze z Tobą się skontaktuje, będzie mógł zobaczyć czym konkretnie się zajmujesz, co możesz zaproponować.

  1. Profile w mediach społecznościowych

Poza stroną internetową, gdzie możesz prezentować swoją ofertę, warto też pomyśleć o profilach w miejscach „mniej oficjalnych”, jak na przykład Facebook. Możesz tam dodawać bardziej luźne wpisy o działalności Twojej firmy. Jest to także miejsce, gdzie ludzie mogą komentować, dodawać opinię, ale także (co chyba najważniejsze) polecać Twoje przedsiębiorstwo, udostępniać je znajomym itd. Pamiętaj, że zadowolony klient zawsze zrobi Ci najlepszą reklamę 😉

Innymi sposobami na reklamę swojej firmy w sieci jest na przykład dodanie jej do Google Maps, dzięki czemu klienci nie tylko łatwiej odnajdą jej adres, ale także będą mogli napisać opinię. Można też spróbować marketingu szeptanego.

To tylko niektóre z propozycji. Pamiętaj, że internet daje nieograniczone możliwości w reklamowaniu Twojej firmy.