Pomoc dla e-sprzedawców – jakie są największe zalety ErpBox?

Branża e-commerce zapewnia nowym przedsiębiorcom bardzo szerokie perspektywy, może jednak okazać się wręcz bezlitosna, gdy sprzedawcy dane będzie zmierzyć się z konkurencją.

Rozpocząć nową działalność w Internecie jest stosunkowo łatwo, dlatego wiele osób próbuje swojego szczęścia właśnie tam, chcąc skorzystać z szerokiego zakresu potencjalnych klientów-internautów. Istnieją różne strategie, charakterystyczne dla konkretnych typów sklepów lub kanałów sprzedaży, jednak zawsze niezbędne pozostają wyspecjalizowane narzędzia, które mają za zadanie pomóc w efektywnej obsłudze i zarządzaniu sklepem. Jednym z tych narzędzi jest właśnie system ErpBox – profesjonalny program dla internetowych sprzedawców.

Jakie są najprzydatniejsze funkcje ErpBox?

ErpBox stanowi nowoczesny i nieustannie usprawniany system, który regularnie zyskuje nowe funkcje oraz bardzo przydatne moduły. Częste aktualizacje mają na celu dopasowanie go do wygórowanych potrzeb internetowych klientów oraz pójście z duchem czasu, które w przypadku tak młodej branży jak e-commerce jest niezwykle istotne. Obecnie ErpBox zapewnia swoim użytkownikom szereg rozwiązań, które bez wątpienia będą dla nich ogromną pomocą w prowadzeniu i rozwoju własnej działalności – warto wspomnieć tu między innymi o:

  • zadania automatyczne ErpBox,
  • dostęp do szerokiego zakresu integracji platform, sklepów internetowych, kurierów, hurtowni oraz programów do księgowości,
  • biuro obsługi zamówień,
  • wygodna sprzedaż wielokanałowa,
  • moduł towary i usługi,
  • operacje zbiorcze na listach,
  • strefa klienta,
  • zarządzanie użytkownikami oraz uprawnieniami,
  • wyspecjalizowane manager sprzedaży dla różnych platforma.

Rzecz jasna, jest to zaledwie część z wszystkich funkcji ErpBox. Osoby zainteresowane mogą przekonać się o wszystkich opcjach dostępnych w ramach tego systemu na własną rękę – wystarczy założyć darmowe konto i skorzystać z okresu próbnego, który trwa aż 21 dni. Bezpłatne testowanie bez zobowiązań pozwoli samodzielnie stwierdzić, czy program ten odpowiada na potrzeby współczesnego e-sprzedawcy.

Jakie korzyści płyną z korzystania z ErpBox?

Nie trzeba korzystać z ErpBox wyjątkowo długo, aby dostrzec pierwsze, realne efekty jego działania. Wymienić należy tu przede wszystkim obniżenie kosztów prowadzenia sklepu, a także zwiększenie sprzedaży, które mają to samo źródło, a mianowicie wygodniejsze i ułatwione zarządzanie. Program ten jest w stanie zautomatyzować wiele procesów w obsłudze sklepu, co zdejmuje wiele obowiązków z barków samego sprzedawcy, a jednocześnie ogranicza wydatki związane z koniecznością zatrudniania dodatkowych pracowników. Nie można pominąć tu również kwestii ogólnego usprawnienia m.in. wysyłek, gdyż mniejszy czynnik ludzki oznacza proporcjonalnie mniejsze ryzyko błędów.

Wniosek nasuwa się sam – naprawdę warto wprowadzić system ErpBox do własnego sklepu internetowego. Jest tu naturalny krok w rozwoju działalności każdego e-sprzedawcy, dzięki któremu można utrzymać płynny wzrost sprzedaży i sprawnie rywalizować z konkurencją.