W Polsce ruszył nowy marketplace – Fastep. W chwili obecnej strona działa w trybie testowym, obejmującym ładowanie asortymentu i testowanie procesów operacyjnych.
W rozmowie z portalem rzecznik Fastep wyjaśnił, że do stworzenia strony użyto oprogramowania deweloperskiego i frameworków internetowych.
„Marketplace jest zbudowany w taki sposób, aby samodzielne wypełnianie kart produktów było jak najwygodniejsze, a zrozumienie wyglądu kont, ustawień i połączeń łatwe” – wyjaśnia firma.
Antwerk partnerem nabywającym i logistycznym serwisu sprzedażowego Fastep. Antwerk również oferuje usługę fullfilment, która obejmuje pakowanie, wysyłkę, magazynowanie, etykietowanie i wiele innych usług, które ułatwiają życie przedsiębiorcy-sprzedawcy.
Firma nie poinformowała o liczbie już zarejestrowanych handlowców, jednak aby dołączyć do marketplace, handlowiec musi spełnić kilka warunków.
Na każdym etapie menedżerowie Fastep będą udzielać sprzedającym bezpłatnych porad i wsparcia.
Minimalne prowizje i opłaty abonamentowe pozwalają sprzedawcom płacić tylko wtedy, gdy sprzedają, co oznacza, że ich wskaźnik kosztów jest minimalny. Do 1 października niektóre sprzedawcy są zwolnieni z opłat abonamentowych. W późniejszym okresie opłata abonamentowa będzie się zmieniać. Prowizja od sprzedaży będzie wynosić 6-8%.
Jednocześnie zakłada się, że wszystkie środki za zakup wpływają na konto sprzedającego w momencie składania zamówienia przez kupującego, towar znajduje się w magazynach partnerów Fastep, nie ma dodatkowego przemieszczania towaru i co najważniejsze nie ma ukrytych prowizji i dodatkowych kosztów.
„Jest to idealna okazja dla początkujących przedsiębiorców, można zacząć od jednego produktu i zacząć rozwijać się razem z firmą. Celem Fastep jest pomoc każdemu przedsiębiorcy w rozwoju i zwiększeniu rentowności jego biznesu bez ukrytych opłat i prowizji, tylko transparentność i otwartość. Zostań pierwszym w swojej niszy, ponieważ teraz jest czas, aby stworzyć sklep i promować go przed nadejściem głównej liczby sprzedawców”, – mówią firmy.
Gdy platforma zostanie wypełniona towarami, rozpocznie się zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa.
Firma zapowiada, że platforma będzie oferować wiele korzyści, które wyróżnią ją spośród wielu konkurentów na polskim rynku. Wśród nich są:
możliwość sprzedaży w różnych krajach europejskich;
możliwość korzystania z magazynów kompletacyjnych w Polsce, Niemczech i Czechach;
ulepszony sposób dodawania produktów;
mechanizm optymalizujący strony produktowe pod kątem wyszukiwarek internetowych;
wyszukiwanie według obrazu.
Oprócz wyżej wymienionych będzie jeszcze wiele innych niespodziewanych elementów. Pospiesz się i zarejestruj się, aby uzyskać 6 miesięcy bezpłatnego członkostwa i sprzedaży bez prowizji.